News Feed

blog single 1 90x80
Untitled 1 3 90x80
blog big 3 1 90x80

Anadolu ve Fen Lisesi

  • Home
  • Anadolu ve Fen Lisesi

ANADOLU-FEN LİSESİ
İlgi Okulları Anadolu-Fen Lisesi eğitim felsefesi gereği tüm öğrencilerini akademik ve sosyal yönden ulusal ve uluslararası toplumların değerli bireyleri olarak yetiştirmeyi ve tüm dünyada örnek alınacak bir eğitim kurumu olmayı vizyon olarak benimsemiştir.
İlgi Okulları Anadolu-Fen Lisesi; özgün programı, seçkin öğretim kadrosu, yapıcı disiplin anlayışı, çağdaş eğitim-öğretim tekniklerine sahip ve çevre dostu olan modern yerleşkesi ile Şanlıurfa’nın nitelikli lise ihtiyacına çözüm bulmuştur.
İlgi Okulları Anadolu-Fen Lisemizde, yetenekleri ve yeterlilikleri doğrultusunda seçilen öğrencilerle proje ve olimpiyat grupları oluşturulur. Bu öğrencilerle, uzman öğreticiler eşliğinde haftada 8 saat çalışmalar yapılır.
İlgi Okulları Anadolu-Fen Lisemizde misyonumuz; yeni buluşlara, bilimsel ve teknolojik gelişmelere ilgi duyan ve projeler üreten geleceğin nitelikli insanlarını yetiştirmektir.

9. sınıftan 12. sınıfa kadar bir bütünlük içerisinde olan programımızda, üniversite sınavına hazırlık çalışmaları, soru çözüm saatleri ve etüt çalışmaları, kulüp etkinlikleri, sosyal faaliyetler ile haftalık toplam 48 saatlik bir çalışma yapılmaktadır.
Düzenli tekrarlar ve öğretimin somutlaştırılması ile unutma en aza indirilerek mutlak başarı sağlanmaya çalışılır. Gerçek yaşamla ilintili, öğrenci merkezli eğitim verilir.

TÜBİTAK OLİMPİYAT BAŞARILARIMIZ
Açıldığı günden bugüne en yüksek kazandırma oranıyla, okulumuzda akademik olarak yapılan çalışmalar, olimpiyat-proje başarıları ve bilimsel çalışmalar sonucunda başarısı Şanlıurfa’mıza ve bölgemize sığmayan ilgi Okulları Anadolu-Fen Lisesi Türkiye’nin en başarılı okulu haline gelmiştir. “TÜRKİYE’NİN EN BAŞARILI ÖZEL OKULU” ödülü.

3 YIL ART ARDA
YKS TÜRKİYE 1.Sİ ÇIKARAN TÜRKİYE’DEKİ TEK OKUL


MENTÖRLÜK-DANIŞMANLIK
Okulumuzda her sınıfın bir mentör öğretmeni (danışmanı) vardır.
Mentör öğretmen neler yapar:
İlk günden itibaren öğrencilerimizle bireysel olarak görüşür ve onları tanır.
İlk haftadan itibaren veli ziyaretleriyle birlikte velilerimizle de tanışarak öğrenci-veli-mentör öğretmen diyaloğu oluşturur.
Belirlenen günde öğrencileriyle bireysel görüşmeler yapar. Bu görüşmelerde bir önceki haftanın ödevlerini kontrol eder, yeni haftanın ödevlerini verir.
Mentörlük saatlerinde ayrıca soru çözümü de yapılır.
Öğrencilerinin problemleri ile ilgilenir çözüm bulmaya çalışır. Öğrencileri için rehberlik servisi ile sıkı görüşmeler yapar.
Öğrencilerin durumu ile ilgili haftalık veli bilgilendirmesi yapar. En az iki haftada bir veli ile telefon görüşmesi yapar. Varsa problemler, onlara çözüm üretir.
Sınıfı ile çeşitli etkinlikler (gezi, piknik, sinema, v b.) yapar.